Účetní všeobecní

Náplň práce:
- účtování faktur, pokladny a vnitřních účetních dokladů
- odpovědnost za účtování a věcnou kontrolu účetních dokladů
- zajištění archivace účetních dokladů
- pomoc hlavní účetní při zpracování daňových přiznání a hlášení, kontrole a inventarizaci účtů
- zpracování podkladů pro účetní závěrku, pomoc se závěrkovými pracemi
- komunikace s úřady a příslušnými orgány státní správy
Požadujeme:
- SŠ nebo VŠ vzdělání ekonomického směru
- praxi na obdobné pozici min. 3 roky
- znalost podvojného účetnictví
- znalost daňové problematiky a související legislativy
- velmi dobrá znalost práce na PC
- spolehlivost, samostatnost, pečlivost
- aktivní a samostatný přístup k řešení úkolů
- vysoké pracovní nasazení, ochotu se učit
Nabízíme:
- perspektivní zaměstnání v příjemném a profesionálním kolektivu
- zázemí silné, prosperující společnosti
- zajímavé finanční ohodnocení
- pravidelná školení
- možnost kariérního postupu

Plat od:
30 000 - 35 000 Kč
Pracoviště:
Třebíč
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Účetní
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Jakub Vávra
jakub#vavra|sudoma#cz






Podobné nabídky práce

Fakturanti

Nový JičínPiešťanský X-Force a.s.
23 000 - 25 000 Kč

Odborní účetní všeobecní

PísekKD Haus s.r.o.
25 000 - 27 000 Kč

Fakturanti

ŘíčanyIES spol. s r.o.
30 000 - 35 000 Kč

Mzdoví účetní

PlzeňÚřad práce České republiky
23 390 - 34 370 Kč

Fakturanti

NáchodBATIST Medical a.s.
25 000 - 31 000 Kč

Účetní všeobecní

HraniceFLORPLANT s.r.o.
22 000 - 23 000 Kč

Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.