Řídící pracovníci v oblasti obchodu, marketingu a v příbuzných oblastech

Šnajdrová Andrea, e-mail: andrea.snajdrova@ibs-sro.com
Odpovědnosti mohou zahrnovat následující a další mohou být přiřazeny:
- definovat celkový rozpočet pro digitální marketing a jeho rozdělení mezi jednotlivé digitální nástroje marketingu
- nastavovat a kontrolovat dodržování KPIs
- definovat strategii digitálního marketingu pomocí aktuálních metodik a přístupů (IPC & Persona, USP and Positioning)
- analyzovat digitální nástroje používané konkurenty
- tvorba marketingových reportů
- navrhovat vylepšení celkových strategií a procesů spolupráce

- očekáváme vynikající komunikační a analytické dovednosti, manažerské dovednosti a dobrou znalost IT a vývoje software

Jazykové znalosti:
Ukrajinský/ruský jazyk na pokročilé úrovni
Anglický jazyk na profesionální úrovni (aktivní znalost slovem i písmem)

Plat od:
75 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.01.2024
Obor a Profese:
Provozní ředitel/manažer
Min. vzdělání:
Vyšší odborné vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Andrea Šnajdrová
andrea#snajdrova|ibs-sro#com







Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?