Ostatní pracovníci osobní péče ve zdravotní a sociální oblasti jinde neuvedení

Pozice: Pracovník v sociálních službách - přímá péče
Kontakt:
Ottová Zuzana, tel.: 318 679 412, e-mail: sekretariat@centrumrozmital.cz
První kontakt osobně, e-mailem nebo telefonicky 7:00 - 14:00 hod.
Pracovní smlouva na dobu určitou jednoho roku s možností prodloužení na dobu neučitou. Pracovní doba dle naplánovaných směn, 5 platová třída, po tříměsíční zkušební době osobní ohodnocení. Vyžadujeme - zdravotní způsobilost, pracovní nasazení, komunikační dovednosti, empatii, asertivní jednání, schopnost týmové spolupráce i samostatnost, mlčenlivost, vstřícnost, spolehlivost při plnění pracovních úkolů, odolnost vůči psychické zátěži a stresu, trestní bezúhonnost, kladný vztah k seniorům.
Zaměstnanecké výhody:
Stravování v Centru, příspěvek z FKSP na oběd a penzijní připojištění, 5 týdnů dovolené, poskytování volna z fondu pracovní doby pro využití rehabilitace, kadeřnice a pedikůry zaměstnanci Centra - 2 hodiny v každém kalendárním měsíci
Nástup od 1.3.2024. Mzda: 19 090,- až 27 570,- Kč
Místo výkonu práce: Centrum Rožmitál pod Třemšínem, poskytovatel sociálních služeb
Na spravedlnosti č.p. 589, Rožmitál pod Třemšínem

Plat od:
19 090 - 27 570 Kč
Pracoviště:
Příbram
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.03.2024
Obor a Profese:
Ošetřovatel
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Zuzana Ottová
318 679 412
sekretariat|centrumrozmital#cz






Podobné nabídky práce

Praktické sestry

BohumínBohumínská městská nemocnice,
od 215 Kč

Praktické sestry

LounyNemocnice AGEL Louny a.s.
od 33 000 Kč

Pracovníci přímé obslužné péče v oblasti pobytové péče

OstravaArmáda spásy v České republice
od 155 Kč

Pracovníci přímé obslužné péče v oblasti pobytové péče

PrahaÚSTAV SOCIÁLNÍCH SLUŽEB V PRAZ
27 570 - 33 000 Kč

Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.