Ostatní řídící pracovníci v oblasti ubytovacích služeb

Minimálně bakalářské vzdělání v oboru politologie. Předchozí zkušenost v oblasti sales v hotelnictví podmínkou.
Znalost hotelových systémů je podmínkou (test při pohovoru), znalost programů MS Office, znalost AJ (test při pohovoru). Znalost ostatních světových jazyků vítána.
Flexibilita, proaktivita, obchodní strategie, komunikativnost, spolehlivost, vstřícnost, odolnost vůči stresu, vysoké pracovní nasazení, multi task v rychle se měnícím prostředí.

Plat od:
130 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.11.2023
Obor a Profese:
Ředitel/manažer hotelu
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Mia Pavlíková
mia#pavlikova|andaz#com






Podobné nabídky práce

Řídící pracovníci v restauracích

OlomoucHostinec u Havlů s.r.o.
od 50 000 Kč

Řídící pracovníci ve školních jídelnách

Ústí nad LabemZákladní škola Velké Březno, o
18 680 - 27 260 Kč

Řídící pracovníci v oblasti stravovacích služeb

Karlovy VaryOlympic Palace s.r.o.
od 40 000 Kč

Řídící pracovníci v hotelích

PrahaBHG Gate s.r.o.
od 75 000 Kč

Řídící pracovníci v hotelích

PrahaBHG Princ s.r.o.
od 75 000 Kč

Články ze světa práce


Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Musím dokládat výpis z rejstříku trestů svému zaměstnavateli? Záleží, na jakou pozici se hlásíte.

Musím dokládat výpis z rejstříku trestů svému zaměstnavateli? Záleží, na jakou pozici se hlásíte.
Chtějí po vás při nástupu do nové práce výpis z trestního rejstříku? Jsou zaměstnání, při kterých jej po vás zaměstnavatel bude vyžadovat, závisí to ovšem na povaze pracovní pozice. Zaměstnavatel jej nemůže vyžadovat automaticky po všech, musí se řídit právními předpisy.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.