LOGISTICKÝ SPECIALISTA / TACHOVSKO

Máte zkušenosti v oblasti logistiky? Baví Vás komunikace s dodavateli,zákazníky ? Umíte anglicky či německy ?

Pak nám reagujte na pozici Logistiký specialista :-)

- Zajišťuje včasnost dodávek pro zákazníky, včasné zprostředkování, dostupnost materiálu
- Udržuje rovnováhu dostupného materialu, inventární obraty a náklady
- Inventární kontrola a řízení, optimalizace zásob
l- Monitorování a optimalizace nákladů na dopravuZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
38 000 Kč
Pracoviště:
Plzeňský kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- minimálně SŠ vzdělání
- praxe na obdobné pozici ve výrobní společnosti
- znalost AJ či NJ na dobré úrovni
- znalost práce na PC MS Office (SAP -velká výhoda)
- analytické schopnosti, odolnost vůči stresu

Cizí jazyk:

Anglicky, Německy

Bonusy:

* 13 plat
* 5 týdnů dovolené
* závodní stravování
* kvartální odměny
* jazyková výuka

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Logistik
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Plzen (GR)
(+420) 378 402 800
d#ulc#403413203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.