Odborní účetní finanční a investiční

Požadujeme:
- vysokoškolské magisterské vzdělání ve stavebním studijním oboru;
- samostatnost, pečlivost, spolehlivost;
- znalost stavebního zákona a zákona o zadávání veřejných zakázek;
- znalost zákona o registru smluv;
- trestní bezúhonnost;
- zdravotní způsobilost;
- schopnost rychlého a věcného rozhodování;
- flexibilita, odolnost vůči stresu, ochota sebevzdělávání;
- řidičské oprávnění sk. "B" výhodou.

Nabízíme:
- pracovní poměr na dobu určitou s tříměsíční zkušební dobou s možností následné změny na dobu neurčitou;
- platová třída 11;
- místo výkonu práce Hradební 772/12, 110 00 Praha 1;
- 25 dnů dovolené + 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů;
- příspěvek na stravování;
- benefity podle Kolektivní smlouvy;
- vzdělávací kurzy a školení;
- příspěvky FKSP;
- pružnou pracovní dobu;
- výše základního platu bude stanovena po předložení dosavadní praxe a následném vytvoření
zápočtu praxe.

Popis pracovních činností:

- koordinace přípravy a realizace investic, zpracování investičních záměrů, koordinace finančního zajišťování investic a projektové, technické, provozní, obchodní a organizační přípravy a řešení rozporů a zpracovávání odborných technických posudků, organizace vypořádání majetkoprávních vztahů;
- zajišťuje a zodpovídá za přípravu a realizaci přidělených stavebních akcí zařazených do programového financování resortu MO (dále jen stavebních investičních akcí), včetně návrhů způsobů financování, projektové přípravy, návrhů řešení majetkoprávních vztahů a technicko - ekonomických požadavků, zpracovávání propočtů a plánů nákladů na přípravné průzkumné, projektové a realizační práce, výběr a koordinaci dodavatelů a jiných účastníků stavby, přípravu, uzavírání a provádění změn smluv, prověřování a zajišťování úplnosti investiční dokumentace dozorování průběhu realizace těchto akcí, přebírání prací, zpracovávání zápisů a protokolů o předání staveb, zajišťování odstraňování nedostatků v průběhu jejich realizace, a to vše ve smyslu platných právních předpisů, technických norem a interních předpisů MO v rozsahu působnosti AHNM, zejména podmínek daných řídící dokumentací jednotlivých akcí;
- vede veškerou s tím spojenou agendu;
- zodpovídá za technicko - ekonomické hodnocení efektivnosti investic včetně návrhů opatření na změny;
- zodpovídá za výkon technického dozoru investora (objednatele) u přidělených stavebních investičních akcí;
- komplexně řídí proces vstupní, mezioperační a výstupní kontroly objednatele na stavebně a technologicky nejnáročnějších akcích, zajišťuje koordinaci zhotovitelů a jiných účastníků těchto akcí;
- komplexně zajišťuje, organizuje a zodpovídá za kontroly technických parametrů nejnáročnějších stavebních (technologických) akcí programového financování (příp. i akcí oprav a údržby stavebních objektů a technologických zařízení) a zodpovídá za kontrolu provedení stavebních a montážních prací - staveb v souladu s legislativou a projektovou dokumentací;
- samostatně provádí analýzu postupu prací zhotovitelů

Plat od:
29 280 - 40 170 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.11.2023
Obor a Profese:
Účetní
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Petra Dvořáková
Po - Pá, 7:00 - 15:00 hod; 973206240, 702000706
dvorakovap|army#cz






Podobné nabídky práce

Samostatná/ý účetní

55 000 - 67 000 KčPrahaEKOSPOL a.s.

Fakturanti

Nový JičínPiešťanský X-Force a.s.
23 000 - 25 000 Kč

Odborní účetní všeobecní

PísekKD Haus s.r.o.
25 000 - 27 000 Kč

Fakturanti

ŘíčanyIES spol. s r.o.
30 000 - 35 000 Kč

Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?
Víte, že není vaší povinností se registrovat na úřad práce, pokud nechcete? Registrace ovšem přínáší řadu výhod, o něž byste pravděpodobně neradi přišli. Přihlásit se můžete, pokud nemáte žádný příjem ani pracovní poměr a zároveň si hledáte zaměstnání.