Ostatní řídící pracovníci v oblasti informačních a komunikačních technologií

A02 z:17/7/2019 (ZamK)
Náplň práce:
- analýza vývoje a nových trendů v oblasti IT
- hodnocení efektivnosti hospodaření a výkonnost útvaru a analyzování informačních systémů a jejich spolehlivost a výkonnost
- reprezentace společnosti na jednáních s dodavateli informačních technologií a dalšími subjekty.
Podmínkou:
- korejský jazyk na úrovni rodilého mluvčího (denní komunikace s nadřízenými a vedením společnosti, podávání reportů).
Kontakt e-mailem viz výše.

Plat od:
21 300 Kč
Pracoviště:
Frýdek-Místek
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.08.2019
Obor a Profese:
Vedoucí odboru/oddělení
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Barbora Vraštilová
bvrastilova|gmail#com







Články ze světa práce


První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?