Specialisté v oblasti organizace a řízení práce

Sandreva Nadezhda,
e-mail: hr@homodevelopus.com

Implementace, udržování a zlepšování IT procesů
Vypracování a aktualizace pracovních pokynů a dalších dokumentů
Plánování a definování konceptů parametrů procesů
Spolupráce s různými týmy odpovědnými za různé části procesu vývoje, Reporting
Aktivní znalost ruského jazyka
Znalost AJ na úrovni čtení technické dokumentace.

Plat od:
60 530 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
06.09.2023
Obor a Profese:
Náborář
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Sandreva Nadezhda
hr|homodevelopus#com






Podobné nabídky práce

Specialisté v oblasti organizace a řízení práce

PrahaLEGO Production s.r.o.
od 70 000 Kč

Specialisté v oblasti organizace a řízení práce

PrahaLEGO Production s.r.o.
od 55 000 Kč

Specialisté v oblasti organizace a řízení práce

PrahaMerkle technologies s.r.o.
od 50 000 Kč

Specialisté v oblasti organizace a řízení práce

BrnoKyndryl Client Center, s.r.o.
od 38 000 Kč

Specialisté v oblasti organizace a řízení práce

PrahaMerkle technologies s.r.o.
od 50 000 Kč

Specialisté v oblasti vzdělávání a rozvoje lidských zdrojů

PrahaJT International spol. s r.o.
od 60 530 Kč

Články ze světa práce


Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?
Práce na vlastní pěst, být v podstatě nezávislým profíkem, získává ve světě stále větší popularitu, ale není vhodná pro každého. V tomto článku se podíváme jaké jsou výhody a nevýhody freelancingu. Je to pro vás to pravé ořechové?

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.