ZÁMEČNÍK/SVÁŘEČ | příležitost pro juniory i seniory! (26 - 36.000 Kč)

Do strojírenské společnosti příjmeme Zámečníka/Svářeče, který si umí připravit polotovar na svary a poté pomocí CO2 jej i svařit. Pokud však nemáte průkaz na CO2 nezoufejte! U nás je možné začít například i jako Brusič a poté se ke svařování probrousit a dodělat si svářečské oprávnění :)
* zámečnické a brusičské práce při přípravě kusů pro svařování
* svařování dílů pomocí CO2
* práce s výkresovou dokumentací

Plat od:
26 000 - 36 000 Kč
Pracoviště:
Olomouc
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

* vzdělání ideálně technického směru
* zkušenosti se zámečnickými nebo svářečskými pracemi
* znalost výkresové dokumentace
* ochota práce na 1 nebo 2 směny

Bonusy:

* náborový příspěvek
* příspěvek 6000 Kč na důchodové pojištění nebo životní pojištění
* 5 týdnů dovolené
* podpora při zvyšování kvalifikace
* příspěvek na stravování, sport a kulturu
* možnost ubytování
* výhodné telefonní tarify
* firemní akce a další

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Strojírenství
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Jakub Kovařík
+420 602 559 289
j#kovarik|jobscontact#cz






Články ze světa práce


Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat?