Odborní pojišťovací poradci

PRODEJCE - PRODEJKYNĚ, hypotéky, úvěry, stavební spoření, pojištění, penze Požadujeme: ŘP skupiny B, vlastní automobil Nabízíme: volnou prac. dobu, volné víkendy, slevy od partnerů, slevy na vlastních produktech V případě zájmu zasílat životopisy na daný e-mail.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Odborní pojišťovací poradci

TrutnovUNIQA pojišťovna, a.s.
od 25 000 Kč

Odborní pojišťovací poradci

TrutnovUNIQA pojišťovna, a.s.
od 25 000 Kč



Podobné nabídky práce

Odborní pojišťovací poradci

PřešticeKooperativa pojišťovna, a.s.,
35 000 - 50 000 Kč

Odborní pojišťovací poradci

HodonínMetLife Europe d.a.c., pobočka
od 54 000 Kč

Odborní pojišťovací poradci

TrutnovUNIQA pojišťovna, a.s.
od 25 000 Kč

Odborní pojišťovací poradci

TrutnovUNIQA pojišťovna, a.s.
od 25 000 Kč

Odborní pojišťovací poradci

SemilyUNIQA pojišťovna, a.s.
od 25 000 Kč

Odborní pojišťovací poradci

ZlínKooperativa pojišťovna, a.s.,
40 000 - 65 000 Kč

Články ze světa práce


Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?