Specialisté v oblasti strategie a politiky organizací

Znalost ČJ, RJ, AJ. Znalost NJ je výhodou. Řízení crowdfundingu, institucionál. fundraisingu a strategie rozvoje. Plánování a řízení každodenních činností. Zpracování návrhů projektů, administrace projektů v jejich průběhu. Pracovní zkušenosti v neziskovém sektoru 1+ let. Schopnosti a znalosti uchazeče si zaměstnavatel ověří během pracovního pohovoru. Kontakt: emailem.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Všeobecní administrativní pracovníci

BerounVýroba ponožek s.r.o.
40 000 - 60 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

BerounFTP Plastics, s. r. o.
od 30 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

BerounFOODISH s.r.o.
28 000 - 30 000 Kč
Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.



Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaiLogistics Group s.r.o.
od 19 500 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaVeggie and food s.r.o.
od 21 300 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

MikulovJednota, spotřební družstvo v
od 24 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

StrakoniceGornicky, s.r.o.
od 25 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaČeská pošta, s.p.
26 000 - 30 000 Kč

Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?