Vaše úkoly : Administrace servisních případů od jejich přijetí až po fakturaci, včetně sledování průběhu servisu Termínování, potvrzování a sledování zákaznických zakázek, včetně plánování a komunikace posunů termínů Plánování a koordinace kalibračních akcí Vyjasňování a řešení poruch, včetně eskalací Spolupráce v mezizávodním virtuálním týmu
Vaše kvalifikace : SŠ/VŠ ekonomického či příbuzného směru Denní komunikace v německém jazyce Pokročilá znalost angličtiny Čeština C1 Silná orientace na zákazníka a servis Organizovanost, samostatnost a flexibilita
Benefity: Bonusy/prémie, Nadstandardní lékařská péče, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na dopravu, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Závodní stravování, Firemní školka, Zvýhodněné půjčky zaměstnancům, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Zahraniční pracovní cesty |