Odborní asistenti v administrativě

Požadujeme: ŘP sk. B, vlastní automobil výhodou, zájem o obor financí a vzdělávání, komunikativnost, všeobecný přehled. Věk 18-99let.
Možnost dlouhodobé spolupráce i jako brigáda.

Zaměstnanecké výhody: po zapracování případně homeoffice, možnost časové flexibility, zaškolení probíhá formou kurzů a je zdarma.

Kontaktujte emailem, telefonicky nebo osobně.

Plat od:
10 000 - 30 000 Kč
Pracoviště:
Zlín
Typ úvazku:
Práce na dohodu
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Úředník
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Miluše Štelcová
602 775 393
miluse#stelcova|ovbmail#cz






Podobné nabídky práce

Odborní asistenti v administrativě

PřešticeREXXAM CZECH s.r.o.
od 30 000 Kč

Odborní asistenti v administrativě

OstravaX - servis park s.r.o.
od 27 000 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecLiberecký kraj
25 280 - 37 170 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Rychnov n. KněžnouMěsto Rychnov nad Kněžnou
od 23 390 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecÚřad práce České republiky
23 390 - 34 370 Kč

Články ze světa práce


10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?