Řídící pracovníci v oblasti informačních a komunikačních technologií

Kontakt:e-mail: altasmarta.g00@seznam.cz
Požadavky
? Znalost agilních/neagilních metodologií a SDLC
? znalost Strategií odhadů, WBS, Ganttova diagramu, síťových diagramů a plánů zdrojů
? Odbornost v hodnocení a řízení kritických cest a rizik
? Zkušenosti s nástroji pro plánování a správu pracovní zátěže a zdrojů
? Zkušenosti se správou požadavků
? Zkušenosti s vedením lidí
? Zkušenosti s webovými projekty a desktopovými aplikacemi
? Management získané hodnoty
? Výborné písemné i verbální komunikační schopnosti
? Pokročilá mluvená a psaná angličtina a ukrajinština
Bylo by plus:
? více než 2 roky zkušeností v reklamní doméně
Osobní profil
? Iniciativa
? Proaktivní
? Silné vůdčí schopnosti
? Zodpovědný
? Pozorný
? Rychlý žák
? Schopnost pracovat ve stresu
? Otevřený
? Dobrý komunikátor
? Dobré analytické schopnosti
? Orientace na výsledek a sebemotivace
? Být tvůrcem rozhodnutí a mít dovednosti při řešení problémů
? Prokázaná schopnost pracovat s více úkoly, pracovat s krátkými termíny a upřednostňovat úkoly
Odpovědnosti
? Spolupracujte s obchodními jednotkami a zainteresovanými stranami na stanovení vize a cílů projektu a funkčnosti produktu
? Dohlížet na všechny fáze projektové činnosti, včetně odhadu, zahájení, plánování, realizace, kontroly a uzavření
? Facilitace řízení změn, návrh procesů, řízení obchodních požadavků
? Řídit, monitorovat a plánovat realizaci projektu. Dodávejte projekty včas a v rámci přiděleného rozpočtu
? Sledovat milníky a výstupy projektu
? Proveďte projektovou pitvu a vytvořte zprávu s doporučeními, abyste mohli vypracovat lekce
naučené pro neustálé zlepšování procesů
? Implementujte osvědčené postupy a nástroje pro realizaci a řízení projektů
? Připravte materiál pro stavové schůzky a sledujte jakékoli problémy vznesené na stavových schůzkách
? Vyvíjet a dodávat zprávy o pokroku, návrhy, dokumentaci požadavků a prezentace
? Prognózy a sledování rozpočtu
? Podílet se na plánování, stanovení rozsahu a sledování kvality ve všech fázích projektu. Inspirovat a
motivovat tým k vynikajícím výsledkům
? Možnost pracovat z domova

Plat od:
120 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
31.03.2023
Obor a Profese:
Ředitel/manažer nákupu
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Svetlana Allberg
739430770
altasmarta#g00|seznam#cz







Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?
Práce na vlastní pěst, být v podstatě nezávislým profíkem, získává ve světě stále větší popularitu, ale není vhodná pro každého. V tomto článku se podíváme jaké jsou výhody a nevýhody freelancingu. Je to pro vás to pravé ořechové?

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat?