Řídící pracovníci v oblasti zásobování a nákupu

Předpoklady pro pozici
• SŠ nebo VŠ vzdělání (technické nebo ekonomické zaměření)
• praxe na obdobné pozici výhodou
• komunikativní znalost německého nebo anglického jazyka nutná
• profesionální jednání ve styku s obchodními partnery

Náplň práce
• tvorba a implementace nákupní strategie spol. včetně řízení dodavatelů
• zodpovídá za nákupní marketing
• aktivní vyhledávání nových dodavatelů
• organizace výběrových řízení na dodavatele
• vyjednávání o cenách s dodavateli
• komunikace s dodavateli a mateřskou společností
• kompletní zodpovědnost za nákup materiálu pro přímou výrobu
• pravidelný reporting a analýzy vedení společnosti
• vedení 3 členného teamu

Nabízíme:
• práci v české, stabilní a prosperující firmě
• práci na hlavní pracovní poměr
• odměny odpovídající pracovním výsledkům
• vnitrofiremní vzdělávání
• práci v příjemném kolektivu
• závodní stravování

K prvotnímu kontaktu požadujeme životopisy nebo je zasílejte na e-mail: volnamista@trido.cz

Plat od:
35 000 Kč
Pracoviště:
Blansko
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
22.04.2024
Obor a Profese:
Ředitel/manažer nákupu
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Kristýna Ondrejech Hasová
516527211
volnamista|trido#cz







Články ze světa práce


Znáte svou cenu na trhu práce?

Znáte svou cenu na trhu práce?
Hledáte novou práci nebo uvažujete o změně povolání? A znáte svou cenu na trhu práce? Doporučujeme si zjistit, jaké platy dostávají lidé, kteří pracují na obdobných pozicích. Tento průzkum vám pomůže vytvořit představu, jak byste měli za danou práci být ohodnoceni právě vy.

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?