Operátoři dopravy a přepravy, vozoví disponenti

Koordinátor expedice zboží (řízení nakládky a vykládky vozů) + manipulační pracovník (vyvážení boxu s fólií, papírem a směsným odpadem z jednotlivých středisek do prostoru oddělení. recyklace, lisování fólie a papíru, třídění palet podle míry jejich poškození, třídění a následná likvidace zboží vracejícího se z filiálek)
Telefonický kontakt po-pá 9:00-12:00.
Osobní schůzka na adrese: Edvarda Beneše 590/31, 301 00 Plzeň (po telefonickém kontaktu)

Plat od:
18 900 - 19 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.03.2023
Obor a Profese:
Dispečer
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Vasyl Gondorchyn
771 179 346
begindat|email#cz






Podobné nabídky práce

Dopravní dispečeři

ŠumperkPRO-BIO, obchodní společnost s
od 24 100 Kč

Dopravní dispečeři

ProstějovSPEDITION FEICO, spol. s r.o.
od 29 500 Kč

Dopravní dispečeři

BruntálPavla Pasteláková
18 900 - 40 000 Kč

Dopravní dispečeři

LitovelCORAX spol. s r.o.
od 44 000 Kč

Dopravní dispečeři

PrachaticeŠINDELÁŘ SPEDITION s.r.o.
25 000 - 40 000 Kč

Ostatní pracovníci v dopravě a přepravě

KopřivniceSLUMEKO, s.r.o.
od 45 000 Kč

Články ze světa práce


Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?