Ostatní odborní pracovníci v oblasti umění a kultury

Procházka Jiří, tel.: 730510471 út, čt dopoledne, e-mail: jiri.prochazka@studiodva.cz

Je nutná fyzická zdatnost - nošení těžkých břemen, časová flexibilita, ŘP

Plat od:
25 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
15.12.2022
Obor a Profese:
Produkční
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Jiří Procházka
730510471
jiri#prochazka|studiodva#cz






Podobné nabídky práce

Pracovníci v oblasti marketingu, propagace a reklamy

PelhřimovMANATECH CZ s.r.o.
25 000 - 32 000 Kč

Organizátoři konferencí a událostí

PrahaCEELI Institut, o.p.s.
od 65 012 Kč

Obchodní referenti

České BudějoviceKC atelier, s.r.o.
od 25 000 Kč

Obchodní referenti

UničovDAVON s.r.o.
od 40 000 Kč

Obchodní referenti

Brno-venkovATTACKTRADE spol.s r.o.
27 000 - 31 000 Kč

Obchodní referenti

JihlavaMoravia Lacto a.s.
24 000 - 25 000 Kč

Články ze světa práce


Musím dokládat výpis z rejstříku trestů svému zaměstnavateli? Záleží, na jakou pozici se hlásíte.

Musím dokládat výpis z rejstříku trestů svému zaměstnavateli? Záleží, na jakou pozici se hlásíte.
Chtějí po vás při nástupu do nové práce výpis z trestního rejstříku? Jsou zaměstnání, při kterých jej po vás zaměstnavatel bude vyžadovat, závisí to ovšem na povaze pracovní pozice. Zaměstnavatel jej nemůže vyžadovat automaticky po všech, musí se řídit právními předpisy.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?