Specialisté v oblasti prodeje a nákupu informačních a komunikačních technologií

Crhová Kateřina, e-mail: katerina.crhova@sap.com

Popis pozice a náplň práce: (místo výkonu práce: Praha a adresa bydliště zaměstnance v České republice)
zájem o technická řešení a práci přímo se zákazníky
zájem o práci v multikulturním prostředí
zkušenost se zákaznickým servisem
znalost procurement řešení nebo supply chain
výborné komunikační a prezentační dovednosti
plynulá angličtina a další jazyk výhodou
schopnost dobré organizace a plánování
schopnost budovat výborné vztahy s klienty

Plat od:
70 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.01.2023
Obor a Profese:
Obchodní zástupce
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Kateřina Crhová
katerina#crhova|sap#com







Články ze světa práce


Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.