Řídící pracovníci v oblasti správy podniku, administrativních a podpůrných činností jinde neuvedení

První kontakt e-mailem.

Vedení týmu v zákaznických kontaktních servisních center v EMEA.
Strategické rozhodování o rozvoji dalším směřování v rámci týmu.
Dohlížení na rozpočet a zaměstnance daného týmu.
- vítány jsou dobré komunikační znalosti anglického jazyka
- vítána je zkušenost z prostředí mezinárodní firmy
- pokročilá zkušenost z prostředí mezinárodní firmy v oblasti kontaktních servisních center
- znalost produktů a servisu technologií v oblasti řízení skladových zásob, obchodu, zdravotnictví a dodavatelských a přepravních služeb.

Zaměstnanecké výhody:
5 týdnů placené dovolené, příspěvek na stravování, penzijní připojištění, životní pojištění

Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.

Plat od:
45 000 - 100 000 Kč
Pracoviště:
Brno
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
15.09.2022
Obor a Profese:
Provozní ředitel/manažer
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Tomáš Opatřil
tomas#opatril|zebra#com






Podobné nabídky práce

Řídící pracovníci ve zpracovatelském průmyslu

Velké MeziříčíPrysmian Kabely, s.r.o.
od 35 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti kvality a certifikace systémů řízení (iso)

Jindřichův HradecMagna Cartech spol. s r.o.
od 120 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti životního prostředí

České BudějoviceMěsto Týn nad Vltavou
25 280 - 37 170 Kč

Články ze světa práce


Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?
Motivační dopis se stal nezbytnou součástí procesu hledání práce. V poslední době se dost změnil, už není jen formální přílohou, ale spíše osobním projevem vašeho zájmu o danou práci. Zde je několik klíčových tipů, jak napsat efektivní motivační dopis, který zaujme a přinese pozvání na pohovor.

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.