Specialisté v oblasti marketingu

Kontakt: e-mail: irena.hacmacova@myq-solution.com

Znalost sociálních sítí s více než 2 lety zkušeností s B2B marketingem
Znalost nejnovejších trendu a nástroju digitálního marketingu a sociálních sítí
Znalost klícových ukazatelu a metrik sociálních sítí.
Výborná mluvená i psaná anglictina

Plat od:
35 000 - 80 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
20.05.2022
Obor a Profese:
Ekonom
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Irena Hacmacová
irena#hacmacova|myq-solution#com






Podobné nabídky práce

Specialisté v oblasti marketingu

Rychnov n. KněžnouMATRIX a.s.
od 50 000 Kč

Specialisté v oblasti marketingu

SvitavyREHAU Automotive, s.r.o.
od 35 000 Kč

Specialisté v oblasti marketingu

PísekSLADOVNA PÍSEK o.p.s.
od 30 000 Kč

Specialisté v oblasti marketingu

ZlínPAHOP, Zdravotní ústav paliati
od 30 000 Kč

Specialisté v oblasti marketingu

Uherské HradištěKOVOPLAST, výrobní družstvo
od 30 000 Kč

Specialisté v oblasti marketingu

PrahaTeknos s.r.o.
od 45 000 Kč

Články ze světa práce


Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?