Ostatní řídící pracovníci v oblasti financí (kromě finančních a pojišťovacích služeb)

Kontakt: e-mail: jitka.honzakova@ibs-sro.com

Turecký, anglický jazyk slovem i písmem
Profesionálové v oblasti managementu a dohledu s jedním nebo více zaměstnanci, kteří se zaměřují na taktické, operativní a některé strategické činnosti ve stanovené oblasti. Úrovně v rámci kariérního toku manažerů mají obvykle šest nebo více přímých podřízených. Většinu času tráví dohledem nad jejich oblastí odpovědnosti, řízením výkonu, rozvojem talentu, zapojením a začleněním, komunikací o obchodním a provozním vývoji, plánováním, stanovováním priorit nebo řízením odpovědnosti přímých podřízených. Dosažení cíle se obvykle dosahuje prostřednictvím přímých nebo nepřímých zpráv.
Klíčovou odpovědností rolí v tomto kariérním proudu je řízení lidí, což zahrnuje: zodpovědnost za mentoring, rozvoj a koučování zaměstnanců při plnění/překračování výkonnostních očekávání a definovaných cílů, poskytování vedení zaměstnancům zajišťující upřednostňování strategických iniciativ a iniciativ na úrovni oddělení, včetně definování výkonnostních cílů a cílů, provádění hodnocení výkonnosti a zaměstnanců.

Podrobný popis navrhovaného pracovního místa v České republice:
Odpovědnosti mohou zahrnovat následující a mohou být přiděleny další povinnosti.

Rozvíjí a komunikuje strategické, finanční a administrativní důsledky navrhované a/nebo implementované cenové politiky.
Vypracovává cenová doporučení k zajištění souladu se zásadami.
Doporučuje pozice pro cenové a úhradové strategie pro současné a budoucí produkty napříč všemi relevantními zákaznickými a tržními segmenty. Může přezkoumat konkurenci a určit cenu nového produktu.
Poskytuje vstupy pro konečné cenové smlouvy. Může plánovat a rozvíjet průzkumy a analýzy trhu.
Stanovuje operační plány a implementuje politiky a strategie. Rozhodnutí ovlivňují harmonogramy programů, úroveň spokojenosti zákazníků nebo alokaci času, materiálních zdrojů, výdajů a finančních prostředků.
Může mít odpovědnost za rozpočet nebo zisky a ztráty za oddělení, funkci nebo geografickou oblast.
Usiluje o neustálé zlepšování a konzistentnost v dodávkách.
Inovace a komplexnost: Navrhuje úpravy funkčních provozních politik a každodenních procesů.
Problémy, kterým jako společnost čelíme, jsou složité, obtížné a nedefinované a vyžadují podrobné shromažďování informací, analýzu a zkoumání k pochopení problému.
Komunikace a vliv:
Komunikuje s interními a externími zákazníky a prodejci ohledně probíhajících operací.
Využívá výměnu informací, ovlivňování a aktivní přesvědčování bez přímého výkonu velení k získání spolupráce ostatních stran.

Plat od:
120 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
22.02.2022
Obor a Profese:
Finanční ředitel/manažer
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Jitka Honzáková
jitka#honzakova|ibs-sro#com






Podobné nabídky práce

Ekonomičtí a finanční náměstci (ředitelé)

NáchodWikov MGI a.s.
od 40 000 Kč

Ekonomičtí a finanční náměstci (ředitelé)

PrahaPernod Ricard Czech Republic s
od 80 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti hospodaření s majetkem státu a organizací

České BudějoviceJihočeská univerzita v Českých
od 35 000 Kč

Ekonomičtí a finanční náměstci (ředitelé)

JihlavaZoologická zahrada Jihlava, př
27 250 - 40 120 Kč

Články ze světa práce


Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?

Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?
S příchodem nového člena rodiny nepřichází jen radost, ale také vyšší rodinné výdaje. Je tedy logické, že ženy často hledají možnosti přivýdělku, nebo nechtějí přestat podnikat. Jaká jsou omezení, která vás potkají při podnikání na mateřské/rodičovské dovolené?

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat?