Montéři, mechanici a opraváři elektrických zařízení

Kontakt:e-mail: info@horolezci.org
Upřesňující informace:
Servisní technik v půjčovně nářadí - pravidelné revize nářadí, testování funkčnosti, bezpečnost; servisní opravy a údržba nářadí a strojů; komunikace s autorizovanými servisy ohl. větších oprav a administrativa s tím spojená; objednávky a evidence náhradních dílů; půjčování nářadí vč. poradenství zákazníkům a spojené administrativy.
Požadujeme osvědčení dle vyhlášky č. 50/1978 Sb, min. §6, zkušenosti s opravami strojů a zařízení, zkušenost na pozici servisního technika výhodou. Spolehlivost, pečlivost, samostatnost, proaktivita.


Zaměst.výhody:
5 týdnů dovolené, odborná školení, příspěvek na dopravu a stravu

Plat od:
25 000 - 35 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.04.2022
Obor a Profese:
Elektrikář
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Petra Řeřábková
info|horolezci#org






Podobné nabídky práce

Stavební a provozní elektrikáři

BřeclavArens Oberflächenfullservice s
32 000 - 40 000 Kč

Stavební a provozní elektrikáři

LitoměřiceBR ELEKTRO LTM s.r.o.
od 160 Kč

Stavební a provozní elektrikáři

TřinecJELMARK, s.r.o.
od 26 000 Kč

Stavební a provozní elektrikáři

ChrudimVodárenská společnost Chrudim,
32 000 - 40 000 Kč

Stavební a provozní elektrikáři

TrutnovMILETA a.s.
35 000 - 40 000 Kč

Stavební a provozní elektrikáři

ChrudimVodárenská společnost Chrudim,
30 000 - 38 000 Kč

Články ze světa práce


10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?