Obsluha vysokozdvižných a jiných vozíků a skladníci

Požadujeme: dobrý zdravotní stav, zvedání a manipulace s těžkými břemeny, práce náročná na koncentraci, pečlivost a fyzickou zátěž, ovládání stacionárních strojů, uživatelská znalost PC, 1 - 3 směnný provoz, dle potřeby provozu a sezóny, platný průkaz VZV- W1;

Prvotní kontakt telefonicky, osobní jednání v provozovně Model Obaly, a.s., K Letišti 2219, Nymburk, Po - ČT 9:00 - 10:00 hod., až po tel. domluvě (PO - ČT 8:00 - 16:00 hod., tel.: 257 212 257

Plat od:
18 900 - 20 000 Kč
Pracoviště:
Nymburk
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.01.2022
Obor a Profese:
Řidič vysokozdvižného vozíku
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Vendula Škorpíková
257 212 257
info|smailecompany#cz






Podobné nabídky práce

Řidiči vysokozdvižných vozíků

SvitavyJiří Kavalír
22 000 - 25 000 Kč

Obsluha vysokozdvižných a jiných vozíků a skladníci

Praha-východRaben Logistics Czech s.r.o.
28 500 - 30 000 Kč

Řidiči vysokozdvižných vozíků

TachovCANPACK Czech s.r.o.
od 27 230 Kč

Obsluha vysokozdvižných a jiných vozíků a skladníci

BřeclavE.U.D.GROUP, a.s.
20 000 - 30 000 Kč

Články ze světa práce


Co prozradí řeč těla při hovoru?

Co prozradí řeč těla při hovoru?
Řeč těla je univerzálním jazykem, který o vás dokáže prozradit někdy více než slova a tím ovlivnit průběh celého rozhovoru. Při pohovoru myslete na to, co vaše tělo vysílá za signály. Neverbální projev o vás prozradí mnohé a zároveň díky němu můžete číst z řeči těla personalisty naproti vám.

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?