Ostatní pracovníci ostrahy a bezpečnostních agentur

NÁSTUP MOŽNÝ IHNED NEBO DLE DOHODY
POŽADUJEME:
- dobrá fyzická kondice
- trestní bezúhonnost
KONTAKT: telefonicky (9.00 - 18.00), nebo zaslání životopisu.
Poté budou uchazeči pozváni k výběrovému řízení. Na výše uvedené adrese se nachází pouze pracoviště, kde nikdo k nabízenému místu nepodá žádné informace.

Plat od:
19 500 - 20 000 Kč
Pracoviště:
Česká Třebová
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.09.2023
Obor a Profese:
Strážný/hlídač
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Mgr. Pavel Maixner
602 168 147
pavel#maixner|pcpeuro#cz







Články ze světa práce


Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.