Obkladači

Místo výkonu práce: Stavby realizované v rámci ČR.
První kontakt:
- osobně: Karlovo náměstí 48, Třebíč
- e-mailem: kliner@tomireko.cz

Plat od:
25 560 Kč
Pracoviště:
Třebíč
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
05.03.2024
Obor a Profese:
Podlahář
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Tomáš Kliner
725 120 058
kliner|tomireko#cz






Podobné nabídky práce

Podlaháři (kromě parketářů)

PlzeňPodlahářství Klíma, s.r.o.
od 35 000 Kč

Obkladači

SemilyJiří Farský
od 19 700 Kč

Podlaháři a obkladači

Česká LípaELETH company s.r.o.
30 000 - 50 000 Kč

Podlaháři (kromě parketářů)

PrahaORGANIC COOKIS s.r.o.
od 25 500 Kč

Podlaháři a obkladači

StrakoniceOUŘEDNÍK CENTRUM DVEŘÍ & PODLA
40 000 - 65 000 Kč

Podlaháři a obkladači

Rychnov n. KněžnouZdeněk Hlavatý
30 000 - 40 000 Kč

Články ze světa práce


Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.