Obchodní referenti

Náplň práce:
Administrativně-organizační podpora obchodního a nákupního oddělení; Příprava reportů a komplexní zpracování prodejní a nákupní statistiky; Zpracování celních dokumentu při dovozu a vývozu zboží; Evidence požadavků pro nákup provozního a marketingového materiálu; Úzká a aktivní komunikace s oddělením nákupu, prodeje, kontroly a logistiky; Zpracování požadavků od vedoucího útvaru; Spolupráce se zákaznickým oddělením při zpracování prodejních objednávek a nabídek

Požadujeme:
SŠ vzdělání s maturitou; Samostatnost, spolehlivost, odpovědnost, pečlivost a flexibilitu; Nadprůměrné komunikativní dovednosti v českém jazyce (angličtina výhodou); Příjemné vystupování; Znalost práce na počítači: nadprůměrnou znalost kancelářského balíku office (Word, Excel, Powerpoint) a rychlé psaní na klávesnici; ŘP skupiny B

Zájemci se mohou hlásit:
- zasláním životopisu (CV) na e-mail: prace@wintech.cz

Plat od:
28 000 - 35 000 Kč
Pracoviště:
Přerov
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.06.2024
Obor a Profese:
Produkční
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Hana Rajnošková
581808248
prace|wintech#cz







Prohlédnuté pracovní nabídky

Řidiči nákladních automobilů, tahačů a speciálních vozidel

45 000 - 50 000 KčSlaný Elektromontáže stavby s.r.o.

Atleti a ostatní profesionální sportovci

od 25 000 KčLiberec Volejbalový klub dukla liberec

Obsluha v zařízeních rychlého občerstvení

od 122 KčKladno Bufet.cz kladno s.r.o.

Mistři a příbuzní pracovníci ve výrobě (kromě hutní výroby a slévárenství)

36 000 - 38 000 KčSušice Ponnath řezničtí mistři, s.r.o

Stavební a provozní elektrikáři

130 - 170 KčÚstí nad Orlicí Elektro ksk, spol. s r.o.

Články ze světa práce


Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.