Obchodní referenti

V případě zájmu nám zašlete profesní životopis na adresu Karla.kopecka@gmail.com. Vhodným uchazečům se ozveme obratem.

Obchodní společnost hledá pracovníka do obchodního oddělení, jehož pracovní náplní bude:
- komunikace se skladem, distribuční společností, dodavateli a obchodními partnery (e-mail, telefon)
- běžné administrativní práce vč. korespondence a poskytování asistence pro obchodního manažera
- samostatné vedení svěřené obchodní agendy
- zpracování zakázek v informačním systému
- zabezpečení chodu kanceláře

POŽADUJEME:
- min. SŠ vzdělání
- praxi na obdobné pozici 2-3 roky (obchod, prodej, zákaznický servis, ....)
- dobrou znalost práce na PC (MS excel, Internet, e-mailová komunikace)
- výhodou znalost informačního programu K2
- velmi dobré komunikační schopnosti
- znalost cizího jazyka (AJ nebo NJ)
- pečlivost, samostatnost, flexibilitu


Plat od:
24 000 - 30 000 Kč
Pracoviště:
Ostrava
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.07.2024
Obor a Profese:
Produkční
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Karla Kopecká
601 570 488
karla#kopecka|gmail#com






Podobné nabídky práce

Obchodní referenti

LiberecMSV Liberec, s.r.o.
od 27 000 Kč

Prohlédnuté pracovní nabídky

Dělníci v oblasti výstavby a údržby budov

od 20 000 KčPraha Empisan obchodní s.r.o.

Řidiči tahačů

21 300 - 30 000 KčOlomouc Hopax s.r.o.

Elektromechanici

od 25 000 KčTřinec Rh elektro s.r.o.

Články ze světa práce


Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.