CUSTOMER SERVICE

Do nově vznikající firmy hledáme pracovníka na zákaznický servis! Buďte u zrodu nového závodu!

Náplň práce:
- řešení zákaznických potřeb a zajištění jejich spokojenosti
- udržování pozitivního image značky
- vyřizování příchozích požadavků skrze telefon/email
- poskytování informací, řešení problémů a stížností
- koordinace s ostatními odděleními, eskalace
- evidence záznamů a dokumentace interakcí
- administrativní úkony, reportingZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
40 000 Kč
Pracoviště:
Pohořelice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- SŠ vzdělání
- zkušenost s jednáním se zákazníky/klienty
- zájem a proaktivita
- AJ na komunikativní úrovni
- velmi dobré komunikační schopnosti

Bonusy:

- 5 týdnů dovolené
- vzdělávací a jazykové kurzy
- kompletně hrazené páteční obědy
- další benefity

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Pracovník podpory zákazníků
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Brno (GR)
(+420) 542 424 521
R#Hanouskova#407318203203|applications#grafton#cz





Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

OstravaOPTIMIA sociální podnik s.r.o.
od 125 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

OstravaOPTIMIA sociální podnik s.r.o.
od 125 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

OstravaManuvia, a. s., organizační sl
od 32 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

OstravaALPEX AD Servis s.r.o.
od 116 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

OstravaRoman Repka
od 28 000 Kč

Prohlédnuté pracovní nabídky

Všeobecní administrativní pracovníci

35 000 - 45 000 KčPřerov Trinom s.r.o.

Všeobecní administrativní pracovníci

22 000 - 30 000 KčPraha Pradum reality s.r.o.

Skladníci, obsluha manipulačních vozíků

od 22 000 KčProstějov Hopi s.r.o.

Řidiči autobusů v městské hromadné dopravě

40 000 - 52 000 KčPraha Arriva city s.r.o.

Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.