Ostatní řídící pracovníci v oblasti péče o seniory

z: 17.4.2024

Požadavky:
Zdravotní způsobilost, trestní bezúhonnost, očkování proti hepatitidě, práce na PC
Kurz pracovníka v sociálních službách výhodou (kurz je možno doplnit do 18 měsíců od nástupu), vzdělání ve zdravotnických oborech - např. sanitář, ošetřovatel, zdravotnický asistent - nahrazuje požadovaný kurz, empatie, výhodou zkušenosti ve vedení lidí a v oblasti sociálních služeb nebo péče o seniory, znalost Standardů kvality sociálních služeb, organizační schopnosti, flexibilita

Zaměstnanecké výhody:
Příspěvek na obědy, týden dovolené navíc, příspěvek na spoření ve stáří

Kontaktní osoba: Ing. Pavlína Koláčková, ředitelka
tel. kontakt na čísle 723 049 017, Po - Pá od 6:00 - 14:30 hod.,
e-mail: kolackova@ddodry.cz

Plat od:
27 187 - 36 577 Kč
Pracoviště:
Nový Jičín
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
03.06.2024
Obor a Profese:
Zdravotní sestra
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Pavlína Koláčková
723 049 017
kolackova|ddodry#cz;






Podobné nabídky práce

Všeobecné sestry bez specializace (kromě dětských sester)

Frýdek-MístekCharita Frýdek - Místek
od 190 Kč

Ostatní všeobecné sestry se specializací

NáchodMěstské středisko sociálních s
od 50 000 Kč

Všeobecné sestry bez specializace

KopřivniceTHERÁPON 98, a.s.
34 200 - 37 000 Kč

Všeobecné sestry bez specializace (kromě dětských sester)

BrnoAgentura domácí péče Pomoc, s.
35 000 - 70 000 Kč

Všeobecné sestry bez specializace

LiberecAPOSS Liberec, příspěvková org
28 340 - 41 780 Kč

Články ze světa práce


Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?