Sanitáři

Pracovní náplň:
o pod odborným dohledem všeobecné sestry nebo jiného zdravotnického pracovníka způsobilého k poskytování ošetřovatelské péče bez odborného dohledu provádí pomocné a obslužné činnosti nutné pro poskytování ošetřovatelské péče, preventivní, léčebné a diagnostické péče.

Požadujeme:
o akreditovaný kvalifikační kurz sanitář (certifikovaný kurz) nebo jinou odbornou způsobilost k výkonu povolání sanitáře dle § 42 zákona č. 96/2004 Sb.,
o zdravotní způsobilost k výkonu práce,
o smysl pro týmovou práci,
o trestní bezúhonnost.

Nabízíme:
o perspektivní a stabilní zaměstnání na akreditovaném pracovišti,
o 4. platová třída,
o dovolená 25 dnů,
o benefity:
- příspěvek na závodní stravování,
- příspěvek na penzijní připojištění,
- zvýhodněné ceny volání pro zaměstnance a jeho rodinu,
- příspěvek na sportovní a kulturní aktivity,
- příspěvek na očkování proti chřipce, klíšťové encefalitidě a hepatitidě,
- nepeněžní dary při životním jubileu 50, 55 a 60 let věku,
- finanční odměny (dárci krve, odchod do důchodu, životní výročí 50 let věku - nutnost trvání pracovního poměru min. 5 let).

Plat od:
23 900 Kč
Pracoviště:
Třebíč
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Ošetřovatel
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Mgr. Nikola Dusíková
568 809 455
personalni|nem-tr#cz







Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.