Ostatní pracovníci v sociálních službách v oblasti pobytové péče

Upřesnění:
- komplexní provádění pečovatelských činností a prací u imobilních i mobilních klientů, spojených s přímým kontaktem s klienty. Nepřetržitý pracovní režim - 37,5 h/týd., 12 h směny denní x noční směny
- požadavky - zdravotní způsobilost, očkování proti žloutence typu B, trestní bezúhonnost

Nástup možný ihned nebo dle dohody. Výše hrubé mzdy se pohybuje dle praxe.

Zaměstnanecké výhody:
příspěvek na penzijní připojištění, 6 týd. dovolené, bezúroční půjčky, atd.

V případě zájmu se hlaste telefonicky (každý den, 8-14:00), e-mailem, nebo se dostavte osobně na adresu pracoviště (po telefonické domluvě - Po-Pá).

Plat od:
27 000 Kč
Pracoviště:
Kutná Hora
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Ošetřovatel
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Karin Kohárová
725 038 516
person|domov-barbora#cz






Podobné nabídky práce

Pracovníci přímé obslužné péče v oblasti pobytové péče

Uherské HradištěSociální služby Uherské Hradiš
od 28 460 Kč

Pracovníci přímé obslužné péče v oblasti pobytové péče

TeplicePARACELSUS OLD, s.r.o.
25 000 - 27 000 Kč

Pracovníci přímé obslužné péče v oblasti pobytové péče

BruntálSagapo, příspěvková organizace
22 000 - 31 900 Kč

Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?