Všeobecné sestry bez specializace

Plat od:
35 000 - 45 000 Kč
Pracoviště:
Veselí nad Moravou
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
03.06.2024
Obor a Profese:
Zdravotní sestra
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Monika Motyčková
518322213
monika#motyckova|veselinm#charita#cz






Podobné nabídky práce

Všeobecné sestry bez specializace (kromě dětských sester)

Frýdek-MístekCharita Český Těšín
od 31 100 Kč

Všeobecné sestry bez specializace (kromě dětských sester)

VyškovHabrovanský zámek, příspěvková
28 000 - 43 000 Kč

Všeobecné sestry bez specializace

PrachaticeSociální pohoda, o.p.s.
od 38 800 Kč

Všeobecné sestry bez specializace

LiberecSdružení TULIPAN, z.s.
25 000 - 30 000 Kč

Všeobecné sestry bez specializace

ŠumperkNemocnice Šumperk a.s.
30 000 - 40 000 Kč

Všeobecné sestry bez specializace (kromě dětských sester)

DomažliceDomažlická nemocnice, a.s.
35 100 - 46 400 Kč

Články ze světa práce


Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.