Úředníci ve skladech

Náplň práce:
" Příjem, kontrola a zadání nákupních požadavků do systému
" Zákaznický servis - komunikace s dodavateli a zákazníky
" Plánování a řízení toku materiálu,
a obalů od dodavatelů do výroby
" Spolupráce při plánování výroby
" Řešení problémů spojených s dodávkami a logistickými procesy
" Administrativní práce
Požadujeme:
" Minimálně středoškolské vzdělání
" Silné organizační a analytické schopnosti
" Praxe na obdobné pozici v logistice vítána
" Flexibilita, komunikativnost, týmová práce
" Komunikativní znalost AJ
" Uživatelská znalost MS Office

Zaměstnanecké výhody
" Práce ve stabilní společnosti
" Pružná pracovní doba
" Stravenkový paušál
" Příspěvek na penzijní připojištění
" Volnočasové poukázky
" Čtvrtletní prémie
" Firemní vzdělávání
" Služební mobil a notebook


Kontaktujte emailem, telefonicky (8-15 hodin) nebo osobně na adrese U Tescomy 247, Zlín-Lužkovice PO-PÁ od 8 do 15 hodin.

Plat od:
30 000 Kč
Pracoviště:
Zlín
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Skladník/manipulant
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Mária Čižmárová
577 057 048
m#cizmarova|zlin-precision#cz







Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?