Pomocní kuchaři

Požadujeme:
čistý trestný rejstřík.

Praxe ve stravovacím zařízení vítána.

Pracovní náplň:
hrubá příprava zeleniny, brambor a ovoce, mytí kuchyňského nádobí, velkokuchyňského zařízení, veškerých prostor vývařovny a výdejny. Pomocné práce při přípravě jídel.

Nabízíme:
dotované stravování, FKSP.

Telefonický a e-mailový kontakt viz výše.
Osobní kontakt: Po - Pá 9:00 - 12:00 hod.

Plat od:
20 200 Kč
Pracoviště:
Kladno
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Kuchař
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Miroslav Janák
602 610 872


Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.



Podobné nabídky práce

Kuchaři (kromě šéfkuchařů)

BřeclavVAŠSTAV, s.r.o.
23 000 - 25 000 Kč

Pomocní kuchaři

PrahaAGAGA, s.r.o.
od 21 300 Kč

Kuchaři (kromě šéfkuchařů)

OpavaDomov Na zámku, příspěvková or
18 900 - 25 290 Kč

Kuchaři (kromě šéfkuchařů)

TřebíčDaniela Vrbová
31 000 - 34 000 Kč

Kuchaři (kromě šéfkuchařů)

ZnojmoMateřská škola, Znojmo, nám. A
od 22 800 Kč

Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat?