Úklidová/ý pracovnice/ník na odpoledne - Černá za Bory, 16:00 - 18:00, 140 Kč/h

Hledáme do týmu na dlouhodobou spolupráci zodpovědnou a spolehlivou osobu pro zajišťování pravidelného úklidu kancelářských prostor/výroby. Úklid probíhá v pracovních dnech (pondělí - pátek) vždy od 16:00 - 18:00 hodin. Preferujeme alespoň 3 směny týdně. Náplň práce: • Vysávání popřípadě zametání podlahy • Stírání podlahy • Otírání prachu z nábytku • Úklid kuchyněk a toalet • Dezinfikování
Vhodné pro: ženy na MD, absolventy, OSVČ, důchodce,
Poznámka k platu: Hodinová mzda. Mzda v Kč.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Uklízeči a pomocníci v ubytovacích a vzdělávacích zařízeních

PardubiceStřední průmyslová škola potra
od 18 900 Kč

Pomocníci v kuchyni

PardubiceCentrum Kosatec, z. s.
od 9 500 Kč

Ostatní uklízeči a pomocníci

PardubiceVýchodočeské muzeum v Pardubic
od 21 750 Kč

Uklízeči a pomocníci v administrativních objektech

PardubiceUFIR Pardubice s.r.o.
23 000 - 25 890 Kč

Uklízeči a pomocníci v ubytovacích a vzdělávacích zařízeních

PardubiceSpeciální mateřská škola, zákl
18 900 - 19 280 Kč




Články ze světa práce


Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Musím dokládat výpis z rejstříku trestů svému zaměstnavateli? Záleží, na jakou pozici se hlásíte.

Musím dokládat výpis z rejstříku trestů svému zaměstnavateli? Záleží, na jakou pozici se hlásíte.
Chtějí po vás při nástupu do nové práce výpis z trestního rejstříku? Jsou zaměstnání, při kterých jej po vás zaměstnavatel bude vyžadovat, závisí to ovšem na povaze pracovní pozice. Zaměstnavatel jej nemůže vyžadovat automaticky po všech, musí se řídit právními předpisy.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?