Office Assistant - fakturace, logistika, administrativa

Renomovaná firma, obchodující v oblasti zdravotnické přístrojové techniky, chirurgických nástrojů a implantátů se sídlem v Brandýse nad Labem-Stará Boleslav.

Místo práce: Brandýs nad Labem-Stará Boleslav - okres Praha-východ

Termín nástupu: ihned / dle dohody

V případě, že Vás tato pracovní pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš životopis s názvem pracovní pozice, o kterou se ucházíte.
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz.

Na tuto pracovní pozici, můžete reagovat pouze do 10. 5. 2024. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.

Plat od:
45 000 - 50 000 Kč
Pracoviště:
okres Praha-východ
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

• SŠ/VŠ vzdělání
• komunikace v AJ se zahraničím v ústní a písemné podobě
• PC znalosti zejména Excel

Výhodou:
• zkušenosti z obdobné pozice

Cizí jazyk:

Anglicky

Náplň práce:

• komunikace se zahraničními partnery, objednávání zboží
• sledování skladových zásob v příslušném programu
• fakturace a práce s fakturačním programem Helios
• odesílání zboží do nemocnic

Nabízíme / benefity:

• práci na plný úvazek
• úvodní a průběžné zaškolení
• 25 dní dovolené
• nápojové občerstvení na pracovišti zdarma
• přídatný finanční bonus 2x ročně

Mzdové ohodnocení 45 000 - 50 000 Kč/měsíc.

Nástup:
ihned / dle dohody
Obor a Profese:
Administrativa - Administrativní pracovník, Administrativa - Office Manager, Administrativa - Asistentka
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Eva Grundová
+420224819391
egrundova|jobsystem#cz





Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaUfuk Horizont, s.r.o.
od 28 000 Kč

Specialisté v oblasti strategie

Ústí nad OrlicíAdvantech Czech s.r.o.
66 000 - 75 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

KyjovROmiLL AGRICULTURE s.r.o.
25 000 - 35 000 Kč

Úředníci jinde neuvedení

Kutná HoraMěsto Kutná Hora
21 800 - 26 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PřerovVentures Systems s.r.o.
20 000 - 22 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

HraniceFLORPLANT s.r.o.
22 000 - 23 000 Kč

Články ze světa práce


Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.