Specialisté v oblasti strategie

Výběrové řízení č. 2024/39 Druh práce: výkon specializovaných činností týkající se strategického řízení/ plánování regionálního a hospodářského rozvoje - zařazených v odboru strategie a řízení Magistrátu města Olomouce. Pracovní poměr: doba určitá - po dobu mateřské dovolené, dovolené a rodičovské dovolené Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice, -dosažení věku 18 let, -způsobilost k právním úkonům, -bezúhonnost, -znalost jednacího jazyka. Požadovaná kvalifikace: -vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu. Praxe: -praxe min. 1 rok ve veřejné správě nebo v podnikatelské sféře (i kombinovaně) výhodou, -v oblasti regionálního rozvoje, strategického plánování, podpory podnikání či marketingu výhodou, Jiné požadavky: -zkušenosti se strategickým plánováním a strategickým řízením, -zkušenosti s podporou podnikání a marketingovými aktivitami, -aktivní znalost anglického jazyka, -znalost práce na PC (MS Office - Word, Excel, PowerPoint), -schopnost analytického a koncepčního myšlení, -organizační schopnosti, schopnost jednat a spolupracovat s lidmi, -řidičský průkaz skupiny B, -znalost samosprávných činností v rozvojových oblastech města výhodou, -znalost podnikatelského prostředí a znalost struktury veřejných subjektů v oblasti regionálního rozvoje na Olomoucku výhodou, -komunikační a prezentační dovednosti (včetně prezentace v AJ) výhodou, -ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům. Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat: (Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.) -jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem, -číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, -název pozice, o kterou se ucházíte, a číslo VŘ, -datum a vlastnoruční podpis uchazeče. K přihlášce je nutno přiložit: -strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, -výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, -ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Lhůta pro podání přihlášky: 12. 4. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: -poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc), -datovou schránkou (ID: kazbzri), -osobním doručením n

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Všeobecní administrativní pracovníci

OlomoucVALIANT - TMS Czech s.r.o.
20 000 - 23 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

OlomoucDALTEK GROUP a.s.
25 000 - 30 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

OlomoucVB International Consulting s.
od 20 000 Kč
Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.



Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaŠTOCHL GROUP s.r.o.
40 000 - 45 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

TřinecStatutární město Třinec
24 100 - 31 820 Kč

Úředníci jinde neuvedení

KyjovMěsto KYJOV
24 100 - 37 370 Kč

Úředníci jinde neuvedení

HumpolecO2 Czech Republic a. s.
37 000 - 67 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

ZlínSVĚT OKEN s.r.o.
25 000 - 35 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

TepliceLANNUTTI CZECH, s.r.o.
20 000 - 40 000 Kč

Články ze světa práce


Musím dokládat výpis z rejstříku trestů svému zaměstnavateli? Záleží, na jakou pozici se hlásíte.

Musím dokládat výpis z rejstříku trestů svému zaměstnavateli? Záleží, na jakou pozici se hlásíte.
Chtějí po vás při nástupu do nové práce výpis z trestního rejstříku? Jsou zaměstnání, při kterých jej po vás zaměstnavatel bude vyžadovat, závisí to ovšem na povaze pracovní pozice. Zaměstnavatel jej nemůže vyžadovat automaticky po všech, musí se řídit právními předpisy.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?
Motivační dopis se stal nezbytnou součástí procesu hledání práce. V poslední době se dost změnil, už není jen formální přílohou, ale spíše osobním projevem vašeho zájmu o danou práci. Zde je několik klíčových tipů, jak napsat efektivní motivační dopis, který zaujme a přinese pozvání na pohovor.