Specialista produktových dat

Vaše náplň práce
  • získávání a ověřování produktových dat z databází, od dodavatelů, od výrobců, …
  • tvorba, správa a distribuce produktových obsahů pro velkoodběratele (produktové popisy)
  • zadávání a aktualizace dat v informačních systémech
  • aktualizace produktových dat pro e-shop a velkoobchodní partnery 
  • komunikace s ostatními členy týmu a velkoodběrateli ohledně požadavků na data produktů

Váš profil
  • alespoň 1 rok praxe na obdobné obchodní, marketingové či ekonomické pozici
  • znalost práce na PC, nadprůměrná znalost MS Excel
  • základní znalost anglického jazyka
  • SŠ vzdělání s maturitou (marketing, obchod, ekonomika, IT nebo příbuzný obor)
  • důkladnost a pečlivost při práci s daty, orientace na detail
  • samostatnost i týmovost, zodpovědnost, komunikační a prezentační dovednost
  • výhodou zkušenosti s grafickými programy AI, Corel
  • výhodou zkušenost s prodejní platformou Shopet 

Naše nabídka
  • hlavní pracovní poměr u menší úspěšné firmy se silnou pozicí na trhu
  • osobní i profesní růst, ke mzdě i finanční bonusy
  • sehraný tým s přátelskou atmosférou, nadšení kolegové
  • zaškolení a podpora nejen ve zkušení době
  • občerstvení na pracovišti, stravenky
  • zázemí kanceláře přímo v Olomouci
  • flexibilní pracovní doba, občasný Home office
  • nástup možný dohodou


Pokud Vás pozice zaujala, ozvěte se nám zasláním životopisu s kontakty, ať se můžeme propojit a probrat detaily této role. Budeme se těšit.

Pracoviště:
Olomouc
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

  • alespoň 1 rok praxe na obdobné obchodní, marketingové či ekonomické pozici
  • znalost práce na PC, nadprůměrná znalost MS Excel
  • základní znalost anglického jazyka
  • SŠ vzdělání s maturitou (marketing, obchod, ekonomika, IT nebo příbuzný obor)
  • důkladnost a pečlivost při práci s daty, orientace na detail
  • samostatnost i týmovost, zodpovědnost, komunikační a prezentační dovednost
  • výhodou zkušenosti s grafickými programy AI, Corel
  • výhodou zkušenost s prodejní platformou Shopet 

Bonusy:

  • hlavní pracovní poměr u menší úspěšné firmy se silnou pozicí na trhu
  • osobní i profesní růst, ke mzdě i finanční bonusy
  • sehraný tým s přátelskou atmosférou, nadšení kolegové
  • zaškolení a podpora nejen ve zkušení době
  • občerstvení na pracovišti, stravenky
  • zázemí kanceláře přímo v Olomouci
  • flexibilní pracovní doba, občasný Home office
  • nástup možný dohodou


Pokud Vás pozice zaujala, ozvěte se nám zasláním životopisu s kontakty, ať se můžeme propojit a probrat detaily této role. Budeme se těšit.

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Administrativa, Administrativa: Vkládání dat do počítače
Min. vzdělání:
Nezáleží na vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Markéta Burešová
m#buresova|trenkwalder#com





Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaUfuk Horizont, s.r.o.
od 28 000 Kč

Specialisté v oblasti strategie

Ústí nad OrlicíAdvantech Czech s.r.o.
66 000 - 75 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

KyjovROmiLL AGRICULTURE s.r.o.
25 000 - 35 000 Kč

Úředníci jinde neuvedení

Kutná HoraMěsto Kutná Hora
21 800 - 26 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PřerovVentures Systems s.r.o.
20 000 - 22 000 Kč

Články ze světa práce


Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?

Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?
S příchodem nového člena rodiny nepřichází jen radost, ale také vyšší rodinné výdaje. Je tedy logické, že ženy často hledají možnosti přivýdělku, nebo nechtějí přestat podnikat. Jaká jsou omezení, která vás potkají při podnikání na mateřské/rodičovské dovolené?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?
Víte, že není vaší povinností se registrovat na úřad práce, pokud nechcete? Registrace ovšem přínáší řadu výhod, o něž byste pravděpodobně neradi přišli. Přihlásit se můžete, pokud nemáte žádný příjem ani pracovní poměr a zároveň si hledáte zaměstnání.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.