Skladníci, obsluha manipulačních vozíků

z:26/3/2024
Náplň práce:
- balení objednávek
- práce se čtečkou
- vychystávání a ukládání zboží.
Požadujeme
- manuální zručnost
- spolehlivost, samostatnost, zodpovědnost, smysl pro pořádek a předložení výpisu z RT.
Nabízíme:
- různorodou a zajímavou práci v zázemí stabilní společnosti
- pohodový kolektiv
- pracovní doba pondělí až pátek 6:00-14:30 hod.
- pracovní poměr na dobu určitou s předpokladem prodloužení
- nástup dle domluvy
- v případě potřeby placené přesčasy dle domluvy
- zdravotní volno (sick days)
- sleva na produkty
- po zapracování navýšení platu.
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám na email dvedeti@dvedeti.cz Váš podrobný strukturovaný životopis. Pokud Vás nebudeme kontaktovat do 2 týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči.

Plat od:
23 000 - 27 500 Kč
Pracoviště:
Frýdek-Místek
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Řidič
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Marie Pěchová
Dvedeti|dvedeti#cz







Články ze světa práce


Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?