Odborní pracovníci úřadů práce a pracovních agentur

Specialista monitoringu, volných pracovních míst, zahraniční zaměstnanosti a povinného podílu Pracoviště: Úřad práce České republiky – Krajská pobočka v Liberci Oddělení zaměstnanosti Odbor zaměstnanosti a EU Dr. Milady Horákové 632/5, 460 01 Liberec 1 Hlavní náplň činnosti: Odborné řízení kontaktních pracovišť krajské pobočky ÚP ČR a koordinace správy databáze zaměstnavatelů a volných pracovních míst. Odborné řízení provádění monitoringu trhu práce v kraji. Koordinace agendy povolování zaměstnávání cizinců, občanů EU/EHP a Švýcarska v souladu s platnou legislativou a řídícími akty GŘ a kontrola jednotnosti postupů na kontaktních pracovištích. Koordinace kontaktních pracovišť v agendě plnění povinného podílu v souladu s platnou metodikou a řídícími akty GŘ a kontrola jednotnosti postupů na kontaktních pracovištích. Analytické a statistické činnosti, příprava podkladů pro měsíční, čtvrtletní a roční zprávy o situaci na trhu práce. Kvalifikační a další požadavky: - ukončené min. vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu - znalost práce na PC (MS Office) - komunikační dovednosti - profesionální vystupování, psychická odolnost - odpovědnost, samostatnost, flexibilita, pečlivost - výhodou je základní orientace v zákoně č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů - dobrý zdravotní stav - dobrá znalost českého jazyka - svéprávnost a občanská bezúhonnost - státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o EHP dle § 25 odst. 1 písm. a) a splnění předpokladu dle § 25 odst. 2 z. č. 234/2014 Sb., o státní službě Pracovní podmínky: - platové zařazení v 11. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy - plný pracovní úvazek - pružná pracovní doba - předpokládaný nástup 15. dubna 2024, případně dle dohody - pracovní poměr na dobu určitou se zkušební dobou 3 měsíců, s trváním do doby, než bude toto místo obsazeno státním zaměstnancem postupem podle § 24 odst. 1 nebo 5, nejdéle však na 6 měsíců Zaměstnanecké výhody: - 5 týdnů dovolené - 5 dní indispozičního volna (sick days) - 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí - příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb - odměny k životním a pracovním výročím V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 2. dubna 2024 na e-mailovou adresu petra.svacinkova@uradprace.cz Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Odborní pracovníci úřadů práce a pracovních agentur

LiberecÚřad práce České republiky
23 390 - 34 370 Kč



Podobné nabídky práce

Ostatní odborní pracovníci úřadů práce a pracovních agentur

Česká TřebováMěsto Česká Třebová
28 000 - 40 000 Kč

Odborní zprostředkovatelé práce

ChebÚřad práce České republiky
od 21 710 Kč

Odborní pracovníci úřadů práce a pracovních agentur

LiberecÚřad práce České republiky
23 390 - 34 370 Kč

Ostatní odborní pracovníci úřadů práce a pracovních agentur

SvitavyÚřad práce České republiky
21 710 - 31 820 Kč

Odborní pracovníci zahraniční zaměstnanosti

Mladá BoleslavMinisterstvo vnitra
21 170 - 31 820 Kč

Články ze světa práce


Musím dokládat výpis z rejstříku trestů svému zaměstnavateli? Záleží, na jakou pozici se hlásíte.

Musím dokládat výpis z rejstříku trestů svému zaměstnavateli? Záleží, na jakou pozici se hlásíte.
Chtějí po vás při nástupu do nové práce výpis z trestního rejstříku? Jsou zaměstnání, při kterých jej po vás zaměstnavatel bude vyžadovat, závisí to ovšem na povaze pracovní pozice. Zaměstnavatel jej nemůže vyžadovat automaticky po všech, musí se řídit právními předpisy.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat?