Odborní pracovníci organizace a řízení

z:22/3/2024
Náplň práce?
- Komunikace s klienty, odborné navrhování zlepšení úklidových činností
- Vedení kolektivu
- Vytváření podkladů k fakturaci a mzdám
- Kontrola a zajištění činnosti vyplývající ze smluv
- Vytváření objednávek
- Výjezdy po Moravskoslezském kraji (nejvíce Nový Jičín, Rýmařov, Třinec, Frýdek Místek, Kravaře, Bohumín)
- Zajišťování personálních dokumentů
- Skladování a dodávání materiálu na pobočky úklidu
- Nábor nových zaměstnanců
- Řešení chyb vzniklých při úklidu a dohled či zajištění opravy
- Komunikace s ekonomickým a personálním úsekem na denní bázi
- Sledování nových trendů v oblasti úklidu a následně jejich aplikace v praxi
- v případě potřeby samostatné zajištění úklidů
- Komunikace s vedením, reporting.
Požadujeme:
- ŘP sk. B.
Nabízíme:
- Vzdělávací kurzy, školení
- Zvýhodněné půjčky zaměstnancům
- Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
- Mobilní telefon
- Možnost si napracovat hodiny
- Firemní akce
- Bonusy/prémie
- Flexibilní začátek/konec pracovní doby
- Notebook
- Children-friendly office
- Vlastní organizace náplně práce
- Sleva na firemní výrobky/služby
- Dog-friendly office.
Kontakt telefonicky, emailem.

Plat od:
28 000 - 30 000 Kč
Pracoviště:
Frýdek-Místek
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
21.03.2024
Obor a Profese:
Referent
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Zuzana Ondrejčíková
725 832 748 (8:30-13:30 hod.)
ondrejcikova|sdruzenitulipan#cz






Podobné nabídky práce

Odborní administrativní pracovníci v právní oblasti

BřeclavOKRESNÍ SOUD V BŘECLAVI
27 250 - 40 120 Kč

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Ústí nad LabemStatutární město Ústí nad Labe
23 390 - 34 370 Kč

Odborní pracovníci hospodářské správy

Hradec KrálovéÚřad pro zastupování státu ve
22 000 - 35 000 Kč

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Ústí nad LabemStatutární město Ústí nad Labe
23 390 - 34 370 Kč

Odborní administrativní pracovníci v právní oblasti

BrnoOkresní soud Brno - venkov
24 100 - 31 820 Kč

Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.