Odborní pracovníci v oblasti personalistiky, ekonomové práce

Pracovní doba: Po - pá na 6,5h
Náplň práce: Zakládání spisů o přijatých zaměstnancích a kontrola úplnosti záznamů, odhlášky a přihlášky zaměstnanců, vedení a aktualizace manuálních a počítačových systémů evidence a registrace, sestavování a příprava zpráv a dokumentů o personálních činnostech, příprava pracovních smluv, administrativní práce v oblasti personalistiky, nábor nových zaměstnanců, komunikace s ÚP. Způsob kontaktování zaměstnavatele: e-mailem, telefonicky od 9.00h. do 15.00h.

Plat od:
25 000 - 30 000 Kč
Pracoviště:
Lovosice
Typ úvazku:
Částečný úvazek
Nástup:
23.04.2024
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Vhodné i pro občany se ZPS
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Nikola Motejlová
777 222 429
nikola#motejlova|bufetcz#eu






Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaANGEL HELPERS s.r.o.
od 21 300 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

BřeclavOKRESNÍ SOUD V BŘECLAVI
21 800 - 27 260 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

SvitavyEUROLIMEX s.r.o.
od 10 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PřerovTRINOM s.r.o.
35 000 - 45 000 Kč

Úředníci jinde neuvedení

BřeclavVězeňská služba České republik
28 000 - 38 000 Kč

Články ze světa práce


Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.

První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?