Řídící pracovníci v oblasti technického rozvoje

Společnost PROMA REHA, s.r.o., český výrobce vybavení pro zdravotnická zařízení, hledá pro výrobní závod v Meziměstí posilu do svého týmu - zaměstnance/zaměstnankyni na pozici "VEDOUCÍ KONSTRUKCE". Jeho/jejím hlavním úkolem bude vedení týmu konstruktérů a vytváření konstrukce zdravotnických výrobků a zařízení. Pracovní poměr na dobu neurčitou, plný pracovní úvazek. Nástup dle dohody. Místo výkonu práce: Meziměstí. Náplň práce: řízení vývojového týmu konstruktérů, specialistů HW/SW a pracovníků vývojové dílny; spolupráce na plánu vývoje; vytváření konstrukce zdravotnických výrobků a zařízení; optimalizace stávajících konstrukčních řešení výrobní produkce; podílení se na vývoji nových výrobků; řešení atypických konstrukčních zadání; spolupráce s oddělením technologie a podílení se na tvorbě výrobních postupů; zpracování a vedení samostatných projektů. Požadavky: min. SŠ vzdělání se zaměřením na strojírenství (technický obor), znalost 3Dprogramů (INVERTOR atd.), samostatnost, rozhodnost, logické myšlení, aktivní přístup k plnění úkolů a vlastní iniciativu, zkušenosti s vedením týmu, výhodou - znalost IS Helios, orientace na SW/HW. Zaměstnavatel nabízí: dlouhodobé a stabilní zaměstnání ve strojírenském oboru, profesionálně vybavené oddělení konstrukce a technologie, možnost seberealizace a podílení se na dynamickém růstu oboru, odpovídající finanční ohodnocení, týmového ducha a podporu kolegů, příspěvek na stravování, 25 dní dovolené. V případě, že Vás tato pracovní nabídka zaujala, zašlete nám svůj strukturovaný životopis na e-mail: kariera@promareha.cz, tel.č.: +420 775 776 094 a do předmětu zprávy uveďte název pozice, o kterou máte zájem.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.




Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?