Uklízeči a pomocníci v administrativních objektech

VYHRAZENO PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM. Kontaktní osoba Janková Klára Ing., tel. 774079421 (volat 9:00-13:00), e-mail: jankova@dobrauklizecka.cz
Náplň práce: úklid kanceláří, sociálního zařízení
Nabízíme: náborový příspěvek až 5000, pravidelné odměny, placené jízdné, pečlivé zaškolením, možnost volby směny ranní nebo dopolední

Plat od:
7 100 - 14 200 Kč
Pracoviště:
Prostějov
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.06.2024
Obor a Profese:
Uklízečka/čistič
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Klára Janková
774079421
jankova|dobrauklizecka#cz






Podobné nabídky práce

Uklízeči a pomocníci ve zdravotnických a sociálních zařízeních

TachovCentrum sociálních služeb Tach
18 900 - 24 230 Kč

Pomocníci v kuchyni

TachovPizzeria Del Monte s.r.o.
od 27 000 Kč

Pracovníci pro přípravu rychlého občerstvení

TachovJ.A.ORZU s.r.o.
od 21 900 Kč

Pracovníci pro přípravu rychlého občerstvení

TachovJ.A.ORZU s.r.o.
od 21 900 Kč

Prohlédnuté pracovní nabídky

Pomocníci v kuchyni

od 18 900 KčKladno Viridana s.r.o.

Pekaři

od 22 680 KčVyškov Pekařství makovec s.r.o.

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

36 000 - 65 000 KčÚstí nad Labem O2 czech republic a.s.

Specialisté v oblasti reklamy a marketingu, průzkumu trhu

od 75 000 KčLiberec Sodecia automotive liberec s.r

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

27 800 - 30 000 KčChrudim Ergotep, družstvo invalidů

Články ze světa práce


Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?