Všeobecní administrativní pracovníci

Náplň práce: 1) Zajištění administrativní činnosti a chodu malé projekční kanceláře - jednání s institucemi - hlídání dílčích termínů a urgování subdodavatelů - evidence faktur - pomoc s přípravou projektů - občasné vyzvednutí, správa a distribuce podkladů - zajištění čistého pracovního prostředí - zvýšení časových možností generálního projektanta pro výkon jeho profese řešením nahodilých problémů nerutinního charakteru jako je např. jednorázová komunikace s pojišťovnou, autoservisem apod. 2) Revize plynových zařízení - příprava podkladů, evidence objednávek a termínů revizí - komunikace se zákazníky z kanceláře i v terénu 3) Výpomoc se správou nemovitostí - příprava smluv pro nájemníky a ubytované osoby (dle vzoru) - občasná kontrola chodu ubytovny - pomoc a řešení požadavků nájemníků a ubytovaných - komunikace s nájemníky, řemeslníky, dodavateli energii apod. Požadujeme: - schopnost řešení nestandardních problémů a situací - iniciativu - docházku minimálně 1x týdně do kanceláře (není fixně stanoveno kdy) - spolehlivost - zodpovědnost - časovou flexibilitu - pracovitost Předchozí odborné znalosti nejsou nutné – vše rádi naučíme. Pozice je vhodná i pro důchodce či rodiče na RD. Zaměstnanecké výhody: služební telefon, možnost částečné práce z domova, dlouhodobá spolupráce. V případě zájmu prosíme o zaslání CV na uvedený email.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Všeobecní administrativní pracovníci

LiberecKABY podpora s.r.o.
21 300 - 25 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

LiberecHOME MAX s.r.o.
od 21 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

LiberecEUROSCOUT s.r.o.
od 22 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

LiberecSdružení TULIPAN, z.s.
od 7 988 Kč
Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.



Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaANGEL HELPERS s.r.o.
od 21 300 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

BřeclavOKRESNÍ SOUD V BŘECLAVI
21 800 - 27 260 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

SvitavyEUROLIMEX s.r.o.
od 10 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PřerovTRINOM s.r.o.
35 000 - 45 000 Kč

Úředníci jinde neuvedení

BřeclavVězeňská služba České republik
28 000 - 38 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaPRADUM reality s.r.o.
22 000 - 30 000 Kč

Články ze světa práce


Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?