ELEKTRO ÚDRŽBA | 13. A 14. PLAT

Máte vzdělání technického směru a VYHLÁŠKU 50?
Máte praktické zkušenosti v oblasti údržby? Pak hledáme právě vás!

Nově obsazujeme pozici ÚDRŽBÁŘE.

Hlavními úkoly budou:
- oprava strojů a ostatních zařízení
- průběžná kontrola a údržba strojů a zařízení (bezvadný stav samozřejmostí)
- příprava náhradních dílů a jiné opravyZašlete nám svůj životopis. Více podobných pozic naleznete na https://cz.gigroup.com/nabidky-prace/?job=&placeOfWork=

Plat od:
45 000 Kč
Pracoviště:
Chotěboř
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- min. SOU technického směru
- nutnost vyhlášky 50
- svářečský průkaz
- znalost technické dokumentace
- znalost hydraulických a pneumatických systémů výhodou

Bonusy:

- 13. a 14. mzda
- 5 týdnů dovolené
- příspěvek na dopravu
- příspěvek na stravování - stravenky
- odborná školení
- možnost kurzů AJ

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Technik ve strojírenství
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
T&P Jihlava (GI)
(+420) 567 588 911
S#Medova#405536203203|applications#grafton#cz





Podobné nabídky práce

Strojírenští technici přístrojů, strojů a zařízení

Rožnov p. RadhoštěmSTROZA s.r.o.
30 000 - 60 000 Kč

Ostatní strojírenští technici

KroměřížHanhart Morkovice s.r.o.
40 000 - 45 000 Kč

Články ze světa práce


Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?