Skladníci, obsluha manipulačních vozíků

z: 26.2.2024

PRACOVNÍ NÁPLŇ:
kontrola a přebalování produktů,
vychystávání produktů ze skladu,
práce se čtečkou,
zvedání těžkých břemen.

POŽADUJEME
zkušenosti ve skladě výhodou,
zodpovědnost,
samostatnost,
ochota pracovat na dvě směny.

NABÍZÍME:
jednosměnný provoz s rozšířením na dvě směny,
hlavní pracovní poměr na dobu určitou, poté prodloužení na neurčito,
skvělý tým kolegů, kteří ti vždycky pomůžou a poradí,
občas výborné obědy jako zabíjačka, guláš a další dobroty přímo od našich šéfkuchařů (logistické vedení), firemní akce, slevy u našich klientů.

Zaměstnanecké výhody:
stravenkový paušál, firemní akce

Plat od:
23 000 - 25 000 Kč
Pracoviště:
Nový Jičín
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.03.2024
Obor a Profese:
Řidič
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Iva Kudelová, Ph.D.
iva#kudelova|skladon#cz






Podobné nabídky práce

Řidiči nákladních automobilů, tahačů a speciálních vozidel

České BudějoviceSTAVOSIL s. r. o.
35 000 - 60 000 Kč

Řidiči nákladních automobilů (kromě tahačů)

České BudějoviceDONICAR s.r.o.
od 21 300 Kč

Řidiči tahačů

České BudějoviceDONICAR s.r.o.
od 21 300 Kč

Řidiči tahačů

České BudějoviceLKW Budweiser Spedition Kratoc
30 000 - 60 000 Kč

Prohlédnuté pracovní nabídky

Články ze světa práce


Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat?