Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky

Tatiana Kralovičová, e-mail: tatiana.kralovicova@deutsche-boerse.com

Tým Corporate Actions je zodpovědný za generování povinných událostí Non-Income Corporate Action na mezinárodních akciích/warrantech/DR (depozitních certifikátech), událostech změny údajů pro mezinárodní a domácí trh a distribuci nároků zákazníků.
Vaše povinnosti:
- Zpracování událostí změny emisních údajů u akcií, dluhopisů, warrantů, DR.
- Shromažďování informací
- Účtování hotovosti a cenných papírů
- Navazování kontaktů se zákazníky a poskytovateli

Váš profil:
o Minimálně středoškolské vzdělání
o Předpokladem je bankovní vzdělání nebo zkušenosti s prací v bankovním sektoru
o Orientace na služby s výbornými telefonickými, komunikačními a vyjednávacími schopnostmi
o Silné schopnosti řešit problémy, přesnost, schopnost pracovat samostatně i jako součást týmu v mezinárodním prostředí (týmový duch je povinný)
o Velmi dobrá psaná i mluvená angličtina, zatímco francouzština nebo němčina mohou být doplňkovou výhodou, ale nejsou povinné
o Vysoká úroveň časové flexibility
o Schopnost efektivně pracovat pod tlakem
o Proaktivní myšlení a zájem o sebevzdělávání
o Přesnost a orientace na detaily
o Plánovací a organizační schopnosti

Plat od:
58 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.04.2024
Obor a Profese:
Rozpočtář/kalkulant
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Tatiana Kralovičová
tatiana#kralovicova|deutsche-boerse#com






Podobné nabídky práce

Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky

České BudějoviceJihočeská univerzita v Českých
od 27 000 Kč

Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky

Česká LípaMěsto Česká Lípa
21 710 - 34 370 Kč

Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky

Česká LípaSAP Mimoň spol. s r.o.
37 000 - 50 000 Kč

Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky

Jindřichův HradecCIZ - AGRO, a.s.
33 000 - 43 000 Kč

Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky

PrahaClearstream Services Prague Br
od 58 000 Kč

Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat?