Ošetřovatelé a pracovníci v sociálních službách v oblasti ambulantních a terénních služeb a domácí péče

Výkon pracovní pozice pečovatele v sociálních službách obnáší úkony přímé obslužné péče u cílové skupiny klientů tzn. osob v seniorském věku s omezenou schopností sebeobsluhy a poruchou paměti. Pracovní doba denní a noční směna12 hodin 7,00 - 19,00 hod. nebo 19,00 - 7,00 hod. Nástup možný ihned nebo dle dohody.
Rodinná atmosféra a příjemné pracovní prostředí, dotované stravování.
První kontakt: Němcová Lenka Bc., tel.: 725 606 039, e-mail: lenka.nemcova@domovrakovice.cz Po - Pá 7,00 - 15,30 hod.

Plat od:
30 000 Kč
Pracoviště:
Písek
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Ošetřovatel
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Bc. Lenka Němcová
725 606 039
lenka#nemcova|domovrakovice#cz






Podobné nabídky práce

Pracovníci přímé obslužné péče v oblasti pobytové péče

PrachaticeSociální pohoda, o.p.s.
od 26 000 Kč

Pracovníci přímé obslužné péče v oblasti pobytové péče

Frýdek-MístekCharita Český Těšín
od 22 600 Kč

Praktické sestry

České BudějoviceDomov pro seniory Dobrá Voda
od 37 720 Kč

Články ze světa práce


Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.