1. kontakt e-mailem. CV zašlete na kremenkoval@fsc-ov.cz. Upozorňujeme na skutečnost, že budeme kontaktovat pouze uchazeče, kteří splní výše uvedené požadavky.Požadavky: VŠ vzdělání (nejlépe ekonomicko-obchodního směru); praxe v oblasti administrativy nejméně 3 roky; znalost práce s MS Office (Word, Excel, Outlook, Internet); pečlivost, spolehlivost, flexibilita, proaktivní přístup a ochota se dále sebevzdělávat v oboru; dobré organizační a interpersonální dovednosti; odolnost vůči stresu; výhodou je ŘP sk. B - aktivní řidič; nástup možný IHNEDCo bude náplní Vaší práce:- komplexní zajištění administrativy společnosti;- sepisování obchodní korespondence společnosti;- komplexní podpora organizace konferencí a seminářů, teambuildingů, společenských akcí;- komunikace s klienty tvorba, kontrola a revize interních dokumentů společnosti, revize smluv, zpracování dokumentace dle zavedených systému jakosti, korektury nabídek pro klienty a nabídek do veřejných zakázek o které se uchází zaměstnavatel;- péče o návštěvy a vedení společnosti,- monitoring veřejných zdrojů, zejména tiskovin a internetu, analýza zjištěných informací a vytipování potenciálních klientů.Co Vám můžeme nabídnout:- stabilní zázemí největší poradenské společnosti v ČR v oblasti ochrany osob, majetku, informací a služeb bezpečnostního managementu- odpovídající mzdové podmínky- notebook a mobilní telefon- příjemný pracovní kolektiv- firemní benefity.- smlouva na dobu neurčitou (po prvním odpracovaném roce)